Start To...

Algemeen

Fictieve opdracht voor Delhaize, het doel: Creëer een nieuwe lijn die binnen het assortiment van Delhaize past. Deze producten promoten een gezondere levensstijl. Deze producten spelen in op sport en gezondheid en zullen tussen de andere maaltijden, dranken, enz. te vinden zijn in de rekken. Onze groep koos als doelgroep gemiddeld dertigers. Vast werk, eindelijk een vaste plaats om te wonen, beginnend aan een gezin, helemaal gesetteld en dan valt het plotseling op: Die extra kilootjes beginnen toch wel zwaar te storen. Op zo een leeftijd wordt je ook bewuster van een gezondere levensstijl.


We hebben ons toegespitst op het comfort voor deze mensen. Een lichte maaltijd die snel verteerd, zodat je snel onder de middag nog wat kan wegwerken in de gym, of niet zoveel werk meer hebt van zodra je thuis komt na een lange dag werken én sporten. Maar het leven bestaat niet alleen uit gezonde slaatjes en hard sporten om beter te leven. Af en toe jezelf verwennen is ook van belang! Daarom kozen wij om in deze lijn ook chocolade toe te voegen, kleine stukjes chocolade met nootjes of fruit aan toegevoegd. Het is bewezen dat dagelijks een stukje zwarte chocolade zorgt voor een betere doorbloeding van het lichaam. én het is nog lekker ook! Zo kan je jezelf belonen na een lange dag wetende dat dit geen zonde is.

Belangerijke Punten

  • Groepsopdracht voor Delhaize

  • Sport en gezondheid

  • Doelgroep: de werkende mens

  • Eenvoudig design met harmonieuze kleuren

  • 2012